.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيری جاعل كارت پايان خدمت در مازندران

با تلاش پيگير كارآگاهان پليس آگاهي مازندران جاعل حرفه‌اي كه اقدام به جعل اسناد و مدارك و به خصوص كارت پايان خدمت مي كرد به دام افتاد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از اداره اجتماعي پليس آگاهي ناجا ، سرهنگ روحي رئيس پليس آگاهي استان مازندران در خصوص جزئيات خبر افزود:

با دريافت گزارشي در خصوص جعل كارت پايان خدمت توسط يك جاعل حرفه اي ، تحقيقات گسترده با توجه به اهميت موضوع توسط كارآگاهان پليس آغاز شد و با بررسي اطلاعات اوليه به دست آمده كارآگاهان متوجه شدندكه متهم به نام " ر . م" با جعل عنوان علاوه بر كلاهبرداري اقدام به جعل اسناد و كارت پايان خدمت نيز مي كند.

در مرحله بعد عمليات ، كارآگاهان با پيگيري شبانه روزي و استفاده از بانكهاي اطلاعاتي و تحقيقات گسترده موفق به شناسايي محل كار اين متهم شده و سپس پس از چند روز ايجاد گشت محسوس و نامحسوس و كنترل رفت و آمدها در يك عمليات غافلگيرانه متهم دستگير و پس از انتقال به پليس آگاهي و انجام بازجوييها به دهها فقره جعل كارت پايان خدمت اعتراف كرد و با صدور قرار قانوني روانه زندان شد. در ادامه تحقيقات پليس هشت نفر از استفاده‌كنندگان از اين مدارك را كه بابت آن ميليونها تومان پرداخت كرده بودند دستگير كرده و آنان نيز پس از اعتراف به جرم خود راهي زندان شدند .

سرهنگ روحي در پايان با اشاره به اين نكته كه طبق قانون استفاده كنندگان از مدارك جعلي هم مجرم تلقي مي شوند به تمام شهروندان توصيه كرد كه در صورت مشاهده فعاليت چنين افرادي بلافاصله موضوع را به پليس آگاهي گزارش دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.303 seconds.